nouvel ans, trouver des pote

adammuelta
Photo
Date 12/11/2018 16:31

Video ping pong tables, robots and toys-Oh My!

Do you get tired of playing a regulated ping-pong game? Just in case you want to spice things up a bit, there are some new invention joys on the market.

Table tennis ball depicting fun black table tennis light is sweeping the Internet. Yes, turn on the brightest light and turn on the dim light for a bit of light in the dark table tennis game. Do it yourself a little bright in dark shadows and some old ping-pong ball and paddles.

A fun invention in the Ping-Pong world is a ping-pong desk! That's right, and now you do not have to give up your obsession, even in the pool! If your other key is to encourage you to get more outside, this can be the perfect compromise. Get a bit tan and practice that backhand at the same time! Floating boards have a hard top for a maximum bounce, but such soft side is not hurting anyone who happens to be swimming by. This fun invention can also be moved into the home by setting it up on a long table.

Need more? Other Ping-Pong online video is showing a new invention of the one-stop tennis ball! That's right, and there is a door that can be used anywhere in your home. This door folds down to perfect Ping-Pong table tennis. Now that of "I have no place for a ping pong table!" Is a thing of the past. Even if the small shoebox you call an apartment can have the fun and excitement of your very own Ping-Pong table.

Want to show your friends just how far away your obsession with table tennis has gone? Why not replace that old round webcam with a new one like a ping pong paddle smacking a white ball? The iPhone has also come out with over 11 apps that are all centered around the game. If you are nowhere near a ping pong table (not even a ping-pong door panel!) And Ping-Pong video on YouTube is not cutting it for you, then there is always fun to have on the Nintendo Wii version. For more information about ping pong paddle, read  .

If you still have not got enough, there is a new Ping-Pong table with plenty of nets and angles that allow multiple players to play! And you think often Ping-Pong has been challenged! Last but not least, there are also new Pong robot games that are interactive and allow you to play real table tennis at any time, even without a partner. Practice does not make perfect, and you will no longer have to blame anyone at 4 am when you get the urge to play.

After having all the fun with Ping-Pong invention, it might be time to get back into some serious play. Look at Ping-Pong online video sales, which can help you master the game.

Pingpongstart.com offers a ping pong tutorials. If you are looking for Ping-Pong table, paddle or robot to practice your self, visit pingpongstart.com for the best ping pong table tips and trick.

Tessellate
Photo
Date 15/11/2018 17:25

salut je m'appelle Potes, tu as de la chance

SmithBogossJR
Photo
Date 17/11/2018 23:27

Lol.

-Tac
Photo
Date 28/12/2018 2:45

PING PONG

Phylos
Photo
Date 30/12/2018 14:46

Je m'attendais pas à ça.

C'est fantastique.

SmithBogossJR
Photo
Date 01/01/2019 22:19

Il s'est passé quoi ? J'ai pas suivi là ?

6 messages - Page 1 sur 1 

Une seule page de résultat.

Poster une réponse

Relatif : nouvel ans, trouver des pote

Que pensé de lui?
par mec-du-79 le 16/02/2010 9:02 - Lu 438 fois
j'ai un pote c'est la même chose mais bon sa este juste un pote que j'aime beaucoup et sens plus et lui pour sa part je pense que je suis un coin ou il peut parler et...
Coming out spécial XD
par Marynee le 17/03/2014 20:25 - Lu 26933 fois
(sur msn) pote : bon,on va te trouver quelqu'un pote : tu veux quel genre d'homme? moi : 95 d simple, efficace xd
2013, Vos Souhaits ? Vos Résolutions?
par the-other-face le 09/01/2013 14:04 - Lu 582 fois
réussir mon bts trouver un job continuer la muscu ! trouver l'amour :) et sinon est ce qu'il y aurai des zaguiens qui n'ont rien encore de prévu pour le nouvel an ? ça...
Ce qui vous ennerve/ Nous fait plaisir (par rapport à votre homosexualité)
par RainbowFlash le 07/01/2013 21:34 - Lu 1345 fois
- les groupes d'amis exclusivement homos, qui ressemble plus a un guetto qu'a une bande. nan mais ça des fois, c'pas la faute des gens ! moi j'me sens dans une malédiction. - mon pote...
0Oo° dENTS 2 sAGESSE
par le 04/07/2008 0:10 - Lu 505 fois
de toute façon tu sais même pas où il est mon nouvel appart, elle est grande la place emile zola, et puis j'ai pas mis de nom en bas :ppfeuh ! j'ai des contacts tu sais, des espions,...

Infos et prévention

Videos

Next Gay [fr]
Ajouté le 06/08/07
Affichée 1819674 fois
9 votes, 4/5
  NEXT Gay : Jason
Ajouté le 06/08/07
Affichée 1797506 fois
5 votes, 2/5
  Ari Gold, The music takes you
Ajouté le 03/10/07
Affichée 1777114 fois
1 votes, 5/5
  Un nouvel épisode de Next version Gay
Ajouté le 06/08/07
Affichée 1822465 fois
6 votes, 3/5
  Don du sang homosexuel, coup de gueule.
Ajouté le 08/01/13
Affichée 1667974 fois
31 votes, 5/5

Les News

Croyez-Vous Aux Contes ? Les contes... Quel gay ose y croire? Y a-t-il des raisons d'y croire ? Es-ce qu'on peut trouver de l'aide dans les contes ? Oui, évidemment !  
Nouvel Album De La Bombe... Un nouvel album pour la bombe Colombienne ! Et avec de nombreuses collaborations !  
Woodkid, le réalisateur passe au... Réalisateurs des clips de "Teenage dream", "Blue jeans" ou encore "Take care", Yoann Lemoine alias Woodkid a sorti il y a moins d'un mois son premier album "The Golden Age". Découverte d'un album singulier.  
"Intense", Nouvel album du... "Armin van Buuren" Vous avez forcément entendu ce nom quelque part. Ce n'est que le DJ N°1 depuis quelques années déjà après avoir détrôné David Guetta. Il mix chaque semaine une sélection de titres de musique (du genre Trance en grande majorité) qui dure environ deux heures les jeudis soirs. Nous sommes actuellement à son 610ième épisode, l'ASOT 610 (A State Of Trance). Trois ans après son dernier album intitulé "Mirage" suivit de son tour du monde avec un spectacle nommé "Armin Only : Mirage", il lance ce 3 Mai son nouvel abum : "Intense". Et il promet de l'être !  
DAFT PUNK ARE ALIVE De grandes rumeurs plus ou moins fondées planaient depuis quelques temps. A propos d'un comeback imminent du groupe mythique de la scène électro mondiale avec un nouvel album prévu pour mai... C'était vrai!